Lokalizacja,Kraków, Polska

TERAPIA

FIZJOTERAPIA KRAKÓW

TERAPIA

Celem terapii jest uwolnienie od bólu oraz poprawa zaburzonych wzorców ruchowych. Punktem spustowym jest wrażliwe miejsce mięśnia o wzmożonym napięciu, które jest  bolesne pod wpływem ucisku i powoduje ból promieniujący oraz inne objawy w obszarach ciała odległych od miejsca drażnienia.

Powięź jest rodzajem tkanki łącznej, która otacza spójną, trójwymiarową siecią wszystkie struktury naszego ciała. Odgrywa bardzo istotną rolę w wykonywanych przez nas ruchach! Tak więc elastyczność i sprężystość sieci powięziowej, ma duże znaczenie podczas naszej codziennej aktywności ruchowej!

Masaż bańką chińską jest wykorzystywany nie  tylko w przypadku zwalczania cellulitu, rozstępów czy innych problemów kosmetycznych jak to jest powszechnie przyjęte. Masaż z jej wykorzystaniem stosuje się również w dolegliwościach mięśniowych bądź też w celu zwalczania bólów kręgosłupa.

Kinesiotaping jest to metoda lecznicza polegająca na aplikowaniu na ciało w określony sposób, odpowiednio wyciętych, elastycznych taśm. Fundamentem metody jest wspomaganie systemu regeneracji ludzkiego organizmu. Taśmy elastyczne pozwalają na zachowanie pełnego zakresu ruchomości w danym stawie, tym samym nie ograniczają czynności dnia codziennego.

Powstanie blizny może być spowodowane  zabiegiem chirurgicznym jak również innym uszkodzeniem skóry. Aby blizna goiła się prawidłowo bez powikłań, bardzo ważna jest mobilizacja blizny. Polega na odpowiednim poruszaniu tkanek otaczających ranę już po pierwszych dniach jej powstania. Natomiast po wygojeniu się rany, regularnie wykonywany masaż blizny z użyciem specjalnej maści